fredag 20 mars 2009

Inskolning avklarad!!

Så var inskolningen avklarad, den bästa hittills!!! Har gått helt perfekt varje dag under dessa två veckor!! Så nu har jag några timmar / dag under måndag -onsdag som jag i lugn och ro kan plugga här hemma!

Annars då, jo Vidar har nu 6 tänder, 4 st uppe och 2 nere. Han går runt med gåvagnen och när han håller oss i ett finger. Han har tagit 5-6 steg helt själv, men sen verkar det vara stopp!! Å om endast 1 vecka är det 1-års kalas!!

Lucas pratar och pratar och pratar, mest om hur måånga tjejer han har.... Det säger han ofta: det är min tjej, det är mina tjejer!! En liten mini tjej tjusare... :-)
Han hittar på värsta rövarhistorierna oxå, jätte kul att lyssna på. Han har verkligen en mycket god fantasi!!!

Amanda är i sin för-tonårs period... oj oj oj säger jag bara!! Men stundvis är hon den vanliga, snälla & goa Amanda!! Hon ska spela sin första volley boll turnering i helgen, det ska bli kul att se!!

Vi går fortfarande upp mellan kl 04-05, VARJE dag!! Vi har nu accepterat att det bara är så, vi har morgon pigga pojkar helt enkelt! Det spelar ingen roll om vi lägger dem senare, drar in på dagsvilan eller kämpar med att få dem till att somna om då de vaknar tidigt tidigt, inget hjälper!! Vi försöker att turas om då vi bägge två har jobb/studier på dagarna nu... Jag är ändå oförskämt pigg nu! Är nog för att livet leker för mig just nu och så gör nog solen sitt, för att ladda betterierna!!

Idag ska vi in till city, alla utom stackars Amanda son har skol plikt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att det gått så bra!!
Men du, jag brukar ringa dig då o då kan du kanske ta o ringa tillbaka? Var ju glad jag hittat en ny kompis men så försvann du bara! =( nån lekdejt eller träningspass eller nåt kanske det finns tid för?