onsdag 4 februari 2009

Mormor på besök....

Jag har haft tok mycket att plugga denna vecka, stor bok recension + analys, 3 olika läxor + ett för mig riktigt stort prov imorgon!
Vilken tur att jag har sånna gulliga människor i min närhet som hjälper mig med barnen då Linus jobbar, så jag får några timmars pluggning, utan att samtidigt ta hand om 3 barn!!
För det kan jag berätta är inte det bästa för koncentrationen!!!
I måndags kom svärmor och stannade hela dagen, vi hade jätte trevligt! Och farmor & Vidar tog en härlig lååång promenad på 2 timmar runt byn!
Igår anlände så min mor hon ska stanna tills på torsdags morgon. På dagarna hjälper hon mig med de små och igår kväll pimplade vi gott vin och jag blev förhörd inför provet!!
Gick jätte bra, tror det sitter nu!!!
Vidar äter bättre och bättre, nu då han får äta själv!
Han håller välling flaskan helt själv, den får man inte röra...
Men nu får vi ibland hjälpa till med skeden vid de andra måltiderna så vi säkert vet att han får i sig ordentligt!! Gull pojken vår!! När mormor sover över så blir det mys i bäddsoffan på morgonen!!
Här har ni: Mormor + hela unghögen..


Vidar klättrar och busar med sina syskon, han har verkligen tok-vuxit på många olika sätt de sista månaderna!

























, nu väntar läx böckerna igen!!
Imorgon åker Linus & pojkarna till lassa när jag & Amanda är i skolan. Vidar klarade ju inte av Boel testet på sitt ena öra, trots att han fick göra det 2 gånger, med några veckors mellanrum. Så han ska på öron och få göra ett hörseltest för att se om han har nedsatt hörsel på ena örat, hoppas inte det!

1 kommentar:

Anonym sa...

kul och skönt med hjälp!
Luna fick också åka upp på NUS o göra extra hörseltest då hon var liten men det var innan boel det var när hon var nyfödd typ. Lycka till på provet. Hör av dig när du har tid, kanske gå å träna?