fredag 6 februari 2009

Första provet avklarat!!

Åh vilken underbar dag!! Jag känner så ofta nuförtiden.... vilken härlig känsla!!
Idag skrev jag mitt första prov i medicinsk grundkurs, handlade om mikroorganismer, bakterier, virus, imunförsvaret, smittspridning mm..... Ska bli spännande att få tillbaka det nästa fredag! Kändes som om jag fick alla rätt så det är ju positivt i alla fall!

Här hemma är det nog som vanligt, Vidar övar och övar på att gå... Är nog inte så långt bort! Han kan nog tror jag, men han måste våga släppa taget och försöka!! Han är väldigt försiktig av sig! Vilket iofs är bra förstås!! Han kan då sätta sig ned lungt & försiktigt från stående nu, vilket framsteg!!

Lucas har fått låtsas kompis som heter Skitig!! :-)
Han är tydligen 1 år och jätte gullig!!! Inte alls skitig!!!! :-)
Åh härliga underbara ungar, med sådan fantastisk fantasi.......
Ni förgyller min tillvaro, varje dag!!

Amanda har åter igen varit riktigt modig och tog bussen efter skolan till pappa J i stan, det var en express tur idag så det gick riktigt fort! Hon skulle gå på bio i helgen och se Bolt. hoppas hon får roligt!

Här hemma ska vi försöka måla hallen som vi började slipa för några veckor sedan. Vore så skönt att få det gjort så grejorna kan få flytta tillbax till sina riktiga platser. Sen så ska Linus hämta hem en hoj som han ska gå igenom åt en kompis. & jag ska plugga lite såklart, eller kanske mycket, vi får se...

Inga kommentarer: