tisdag 17 februari 2009

Jag är en bullmamma!!

Jaha, så har jag fått det bekräftat! Jag är en bullmamma! Gjorde ett test på en annorlunda familjs hemsida om hur många barn man passar till att ha och jag fick följande dom, inte så överaskande men kul ändå:

DU ÄR EN BULLMAMMA:
(36% av alla som gjort testet)Du ska ha en stor familj. Ju större desto bättre, kan vi säga att ditt motto är. Du gillar när det är tjo och stim, du störs inte av höga röster och skrik och du trivs bäst när du sitter nedmyst i en stor grop med människor du tycker om. Du är en generös, kärleksfull person som inte har några problem att
dela med dig. Grattis till din framtid som bullmamma!



Måste få lägga ut en bild på vidars senaste outfit, älskar dessa från Lindex! Snygga & samtidigt mjuka & gosiga!! Imorgon ska vi med barnen på fotografering hos: http://www.annathurfjell.se/index2.php

Ser verkligen fram emot det, hon tar helt fantastiska bilder!! Hon ska fota dem tillsammans och var för sig.. Har nu äntligen tillsammans med barnen kommit fram till 2 olika outfits för detta tillfälle.
Outfit nr 1 blir det tema: Svarta byxor + randig tröja.
Outfit nr 2 blir det tema: jeans + rutig skjorta!


Avslutar dagens korta bloggande med en länk till min syster & hennes fru´s underbar hus som är till salu i Uppsala! Nån som vill köpa??? Dom har gjort ALLT själva, är underbart fint!!
Over and out/Maria


1 kommentar:

Anonym sa...

var gjorde du det testeet?? blir nog kanon med outfitsen!