fredag 16 mars 2012

Matte B

Kanske måste ha en liten update, så här efter blogg uppehåll!

Jag pluggar ju i kombination med arbetet, precis som vanligt! Just nu är det matte B.

Som jag varit nervös inför denna kurs.. Men jag måste nog ha större tilltro till min egna kapacitet, för än så länge har det gått jätte bra!

Fick igår ett mail med bra respons fr min lärare och dessutom ett VG på prov 1 utav 3. Såå skönt!

Annars så är jag mitt uppe i en hormonbehandling för att bli äggdonator, och det är en helt ny upplevelse för mig. Har haft en del biverkningar som hjärtklappning, nervositet o nedstämdhet, men i de stora hela har det gått bra och nu är det injektioner som gäller varje kväll..

Är fantastiskt att kunna ge denna gåva till 1 eller 2 par som annars kanske aldrig skulle få uppleva allt de fantastiska med att vara förälder. Jag är ju välsignad med 4 fantastiska barn, och känner att om jag kan hjälpa andra så vill jag oxå göra det!!

Idag ska vi på utredning på sjukhuset, fast med Amanda o hennes mage. Jag är ordentligt nervös över vad de ska hitta då hon mått så pass dåligt en längre tid och då vissa symptom och provsvar kan tyda på sjukdomar som vi absolut inte vill att det ska vara!

Återkommer i em... Ha en bra dag nu!


Inga kommentarer: