måndag 16 januari 2012

Sjukstuga...

Fyy tusan för magsjuka.. Insjuknade inatt.. Lucas & Amanda likaså! :-(

Tur Linus hållt sig frisk så han kan ta hand om de friska barnen.. De har liiite för mkt energi för mig för tillfället!

Ikväll tog Linus och vidar en tur på skotern.. Å tidigare idag beställde han de sista delarna till min skoter, så "vi" ( Linus) får strax igång den oxå - både jag o barnen längtar. Ska bli kul att kunna ge sig ut på tur tillsammans. Nä, nu ska jag sussa, har noll ork i kroppen och magen krampar..
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

THRIVE sa...

Hejsan:)

Hittade din blogg när vi sökte efter en bild på en loftsäng som vi hittat på blocket, vi ville se hur den såg ut. Måste bara ge dig en kommentar, för du har 3 väldigt fina bloggar, jag är så imponerad:)

Det roliga är att jag bor i Kalmar och jag såg att du nyss varit här!

Må väl :) Kram Linda