söndag 1 januari 2012

Firar in nya året på jobbet...

Kom hem på torsdag mitt i dagen.. Sen har vi varvat avkoppling med att packa upp o tvätta..

Ungarna har lekt för fullt med sina nya leksaker och vi har haft det lugnt o skönt!

På fredag firade vi lilla julafton med goa vänner och deras tonårsdöttrar, vi blev bjudna på middag i vårt eget hem - underbart!

Kl 20 gled jag iväg mot jobbet, har jobbhelg.. Amanda följde med våra vänner hem och ska fira nyår med dem!

Igår lördag sov jag till kl 15, sen steg jag upp o lagare nyårsmiddagen. Trist att åka hemifrån och lämna Linus att fira själv, de små sov nämligen redan! Men nån måste ju jobba oxå!

Blev en hektisk natt på jobbet, men vi fick oss ett glas skylla vid tolvslaget och vi åt lite gott som jag o kollegan tagit mef oss när vi fick lugna stunder...

Nu ska här sovas. Kl 15 kommer svärmor och hennes syster på besök, de är efterlängtade! Å sen ska jag ut o jobba tredje natten innan 9 dagars ledighet börjar.. Ledigt o ledigt? Har mängder med skolarbetet, men ledig från jobb i alla fall!

Gott nytt år kära vänner!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: