lördag 14 januari 2012

Ofrivillig bloggpauce

Blev en ofrivillig bloggpauce.. Först krånglade blogger flera dagar i rad tills jag lessnade, och sen har det varit fullt upp sen vi återgick till vardagen igen...

Tidiga mornar, skjutsa och hämta barn, plugga, va hundvakt, jobbmöten, jobbnätter mm mm

MEN nu har vi ledig helg tillsammans - underbart! :-)
Inledde helgen igår med ngr timmars sömn efter nattens arbete, sen hade jag betygsamtal i svenska B - fick VG! På eftermiddagen kom farfar och passade grabbarna, medan farmor tog hand om Alice.. Jag, Linus och Amanda drog på bio och såg breaking dawn, jätte mysigt.

Å barnen hade haft det toppen mysigt med barnvakterna - härligt!

Sen gjorde jag tidigkväll, då jag var ordentligt trött efter 2 jobbnätter.. Vaknade idag med huvudvärk, nackvärk och ordentligt illamående, trist start på dagen.. :-( MEN så snart Alice vaknat ( sover lunch nu ) så ska vi + Lucas kompis åka iväg till fin fina backar och åka funka i de fantastiska vädret.. Och ikväll ska vi grilla till middag - mums!

Trevlig helg på er! <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: