måndag 7 juni 2010

Dop planering på G

Datum är bestämt (24/7), kyrka och lokal är bokad, prästen (Mikael Brodin) har Linus pratat med och bokat in, inbjudningskorten är klara & allt detta på 3 dagar!!

Nu är planeringen inför Alice dop på full gång!! Å jag älskar det... att planera och pyssla är ju en av mina absoluta favorit sysselsättningar, borde nog byta karriär till fest fixare istället... :)
Här näst ska jag börja fundera på fika, bordsdekorationer, kläder osv... Jag har alltså bara roligt att se framemot i veckan...


Å Amanda har ju dessutom skolavslutning på torsdag, tänk redan sommarlov!! Om 2 veckor ska jag börja ha alla 4 barnen hemma på heltid. Kommer att bli underbart och en stor utmaning på samma gång, blir så under 6 veckor denna sommar innan pojkarna går tillbaka till ca 20 tim/vecka hos dagmamman... Stackars Linus får jobba hela sommaren utan semester, men vi ser fram emot att ta några extra långa helger istället så vi får lite mini semester tillsamamns alla 6 ändå... Här näsrmast väntar en 3 dagars tripp till byske camping där vi har hyrt stugor tillsammans med några goda vänner som har 3 barn, ska bli super kul att fira midsommar ihop, nu håller vi tummarna för vackert väder!


Inga kommentarer: