onsdag 30 juni 2010

Annie´s song - annies sång....

Amanda vill sjunga för sin syster på dopet.. Var svårt att hitta RÄTT låt, men till sist så lyckades vi. En av dom bästa sångerna enligt mig. Annies song - som översatt till Svenska blir
Annies sång:
1.Som en kväll i en barrskog
Fyller du mina sinnen
Ja som bergen om våren
som en vandring i regn
Som en storm i en öken
som ett stilla blått vatten
Får du mina sinnen att leva igen
2.Dig vill jag älska
Låt mig ge dig mitt liv
Låt mig höra dig skratta
Låt mig va i din famn
Låt mig ligga bredvid dig
Låt mig stanna för alltid
Dig vill jag älska och älska igen
3.Som en kväll i en barrskog
Fyller du mina sinnen
Ja som bergen om våren
som en vandring i regn
Som en storm i en öken
som ett stilla blått vatten
Får du mina sinnen att leva igen
Va tycker ni? Visst kan den passa på ett dop!?
Sen så har vi turen att en av mina vänninor oxå ska förgylla dagen/dopet med sång.
Blir nog en väldigt speciell dag för lilla Alice.
Tacka alla som hjälper till med sång, bakning osv..
P.S Orginalet.. Om nån stackare inte känner till denna fantastiska sång.
/Maria

Inga kommentarer: