torsdag 1 april 2010

Påsklov!!

Så var sista skoldagen innan påsk avklarad... avslutades med knytkalas med påskbords teama hemma hos mig, mycket trevligt!!
Känns skönt med flera veckors ledighet, men ändå lite sorgligt... den här studietiden har varit en av de bästa perioderna i mitt liv och nu känner jag att det närmar sig sitt slut med stormsteg!! Klassen går ut på praktik från nästa vecka och 5 veckor framåt, men jag har ju redan gjort bort min så jag blir "ledig".... Lite uppgifter/läxor har jag ju att göra, men det blir inga fler lektioner med klassen innan bebis tittar ut, å då har vi bara en vecka kvar med lite föreläsningar!! Hoppas på att få ha många och roliga återträffar här framöver istället!!
Nä nu ska jag vara ledig i 7 veckor, har nog aldrig varit det sen jag var 18 år... Har alltid jobbat... så jag vet inte hur man gör...vad man gör? Har ju stora problem med att ta det lugnt även de gånger då jag verkligen skulle behöva göra det!!
Har lovat mig själv att putsa ett fönster/dag så att det ska bli gjort utan att det ska påfresta min gravida kropp allt för mkt, sen blir det väl till att sy en del änglar, har sålt 3 st på kort tid nu... och så får jag boa iordning de sista innnan bebis kommer...
Nä nu är det strax dax att hämta hem ungarna, imorgon åker vi till stan för att vara påsk kärringar/gubbar för släkten... Trevlig påsk helg på er/Maria

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mycket kostar en ängel?
//Jeanette.

Jennie sa...

Glad Påsk till er hoppas ni får en kanon helg!!

Maria Sandström sa...

Jeanette: ca 300:- är såå svårt att ta betalt för sina egna grejor, men jag tror det är ett ok pris för matrial och tidåtgång!

Jennie: Tack dessamma, och krya på er/dig nu!!!