torsdag 15 april 2010

Less på denna jävla yrsel...

Är sååå less på denna jävla yrsel nu... Har haft yrsel sen skärtorsdag ungefär + blixtrar för ögonen. har provat allt... vila, inte vila osv... och alla prover hos BM är bra... och nu har jag fått huvudvärk som bonus, är inne på dag 6 med huvudvärk.... I helgen försökte jag vila bort den i mörkt rum, men ICKE.. alvedon funkar inte heller.... å jag har sovit på nätterna så för lite sömn är inte orsaken. Å nu har jag nästan lärt mig att leva med huvudvärken.. sjukt egentligen!!! Har pratat med 2 läkare och ett antal syrror och barnmorskor, men jag får ingen förklaring... Migrän säger en del och att jag får leva med att ha det så här tills bebis kommer.. Men nu i em känner jag att det nästan är nog nu, har försökt köra på som vanligt ändå men nu går det snart inte längre... det är främst yrseln som tär på mig... Är en mardröm att köra bil och hämta hem pojkarna... ja ja nog klagat... hoppas på att bli uppringd av min BM imorgon, så får vi se hur vi ska gå vidare!

Inga kommentarer: