fredag 7 oktober 2011

Underbara lediga dag...

De gäller att njuta då man har en enda helt ledig dag!! Igår var en sådan dag.. Passade på att avklarad en del måsten på morgonen, sen köpte jag 2 lådor sushi och åkte till en vännina..

Väl där fick Ronja leka med med sin vän o jag med min! ;) passade även på att hjälpa till med att sätta upp några tapetvåder - så nu är jag ännu mer peppad på att sätta igång med tapetsering även här hemma...

På em hämtade jag upp mina + 2 bonus tösen... Jag, vänninan o våra 6 barn åt middag ihop då bägge gubbarna jobbade över.

Inatt startar jobbhelgen, men sen 9 dagar "ledig tid", kommer dock ha 120% sysselsättning från måndag fram till juni 2012... Jobba 72% o plugga 50% = 122%

Går inte riktigt ihop, jag vet. MEN jag måste få ihop 600 gymnasiepoäng för att hinna få ut mitt slutbetyg innan reglerna ändras, annars blir det till syr läsa ännu mer... Har valt kurser som behövs för att läsa till sjuksköterske eller sjukgymnast, + 2 vårdkurser..

Blir tufft,men jag är motiverad, så de går nog toppen!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: