lördag 22 oktober 2011

Årets första - va mysigt!

Igår så sov jag hos mor efter jobbet, var perfekt för då hann jag med en del ärenden i stan innan jag skulle hämta ungarna.

Väl hemma var det fullt ös & jag hade extra barn som vanligt! De va middag skulle lagas, tvätt hängas, hund promeneras, disco brudar ville ha hjälp osv..

Tack o lov för min fantastiska make, hann åkte iväg o jobbade på Amandas disco så jag fick göra tidig kväll efter 2 nätters jobb - tack älskling!

Jag o Alice fick besök av kompis o hennes 1 åriga dotter, när de åkt somnade barnen och ja Me! ;)

Idag kom årets första snö - mysigt! Amanda & Lucas ska till mormor och sova över, och vidar ska till farmor, så Linus får bara lilla Alice hemma ikväll - snopet men skönt!

Jag ska ha Girls night out, som startar med förfest här hemma och sen ska vi ut på krogen o dansa - underbart!!

Trevlig helg till er alla!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: