tisdag 17 augusti 2010

Sommaren lider mot sitt slut..

Sommaren 2010 är snart över.. Den har varit fullspäckad trots att vi mest hållt oss hemmavid.

Blev dock en 4 dagars semester tripp till byske vid midsommar.. den helgen kan vi leva länge på, var så härlig, god mat,fantastiskt väder & trevligt sällskapt! Sen så har vi haft dop, födelsedagar, kalas, loppis & bröllop..

Linus har ej haft nån semester på hela sommaren, så under de 6 veckor barnomsorgen hade stängt så var jag själv med ungarna, har gått över all förväntan!! MEN mina studier har naturligvis fått lida och jag ligger lite efter nu, ovanlig & inte särskillt uppskattad känsla hos mig som oftast brukar ligge före och ha lämnat in uppgifter i förtid.. men men..

Nu är vardagen tillbax hos familjen Sandström för alla utom äldsta dottern, hon har skolstart på måndag -mellanstadiet oj oj oj redan!!.

Jag tycker ändå att det känns ganska skönt med vardag igen, och från den 30/8 kommer Linus att vara hemma 1 dag /vecka- SKÖNT!!

Igår hade jag en kanondag hemma, pluggade, kittade ett fönster & målade ett annat, myste med Alice.

Samt att jag tog en låång promenix med syskonvagnen & hämtade grabbarna bus. Var riktigt skönt, men lite tungt på vägen hem.. 40kg barn i vagnen..pust! Men man får passa på så länge det är väder... Snart nog kommer nog hösten!

Inga kommentarer: