måndag 19 december 2011

I fredags skrev jag slutprov i svenska B, test tiden var 6 timmar! Otroligt ingående och svårt prov,men nu är det gjort! ;-)

På lördag sov jag härligt u ngr timmar, under tiden hann min fantastiska make bada barnen, tvätta, hänga tvätt, packa bilen inför eftermiddagens resa till Lycksele. När jag klev upp var allt klart för avfärd - skönt!

Vi åkte till Lycksele, var bjudna på middag hos Goa vänner.. Mycke trevlig kväll, med mängder av bus o lek för barnen! Lucas tappade sin första tand och Alice sa till, och sen kissade och bajsade hon på pottan för allra första gången, är så stolt över dessa fantastiska ungar! <3



Hann bara skriva färdigt så skulle barnen hämtas, jag som hade hoppats på att få sova en stund, men det hans inte med.

Jag o familjen åt gott och hade lite fredagsmys innan jag skulle bege mig till jobbet..

Det tog på o var väldigt tröttsamt att kliva upp 05, lämna barn, skriva prov i 6 timmar, hämta barn o sen jobba 10 timmar natt.. :-(
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: