söndag 16 november 2008

Amandas 8 års halloween kalas!!!!

Helt j...a otroligt att min tös har fyllt 8 år!!
Börjar jag bli gammal då eller... :-)
Den STORA dagen skulle firas med Halloween kalas för tjej kompisarna i klassen.
Börjar bli traditon nu, då Mandis födelsedag oftast faller in rätt nära Halloween helgen!
Så här skrämmande var min häxa!! Å här har vi en grupp bild, mest häxor & en vampyr!!
I bålen hade vi röda istärningar och spindlar....


Den helt fantastiska tårtan som min vän gjort, den fick ett helt fantastisk mottagande!
Tjejerna diggade både utsidan & innehållet som var choklad, cocosmouse & hallon... mums!!
Alla ville ha en bit finger till sin tårt bit, å den som fick en nagel elelr lite blod på sin fingertopp blev extra lycklig!!!
Kolla in Sofias tårtor här:

Lite dekorationer....





Häxan hugger in på ögat från tårtan... Hugaligen va äckligt!!!


Häxorna var så snälla att dom lät Lucas sitta med och fika....
Gissa om att han blev glad!!!
Kolla in håret!!!






Snipp snapp slut så var kalaset slut, ett mycket lyckat sådant!
Fick höra av några föräldrar att jag lagt ribban högt för kommande kalas nu.... :-)













Inga kommentarer: